Subject: FW: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine)
From: "Kohtute infoteenistus" <[email-masked]>
To: "Estra Lutus" <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Mar 2025 08:56:32 +0200

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, March 3, 2025 8:37 AM
To: Tallinna Ringkonnakohus info <[email-masked]>; Kohtute 
infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; 
Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Kohtute infoteenistus 
<[email-masked]>; Kohtute infoteenistus <[email-masked]>; Eesti Mereakadeemia 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>
Subject: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise seadus 
(karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine)

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Karistusseadustiku ja kriminaalmenetluse seadustiku muutmise 
seadus (karistusõiguslik jurisdiktsioon ja merealuse taristu lõhkumine)

Kuna seaduseelnõu on kiireloomuline, ootame teie tagasisidet esimesel 
võimalusel, kuid hiljemalt 07.03.2025 e-posti aadressile [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  või DVK kaudu.

Registreerimise kuupäev: 27.02.2025

Registreerimise number: 8-1/2016-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee